Sitemizde şuan toplam 917 film bulunmaktadır.

Fetih 1453 izle 2012 Full film izle

82
( Yüksek Kalite ) Fragman Tek Parça VKYorum yap

Fetih 1453 filmi full hd tek parça izle

3.567.209 kez izlendi.
FILM BILGILERI 6 sene önce eklendi
Fetih 1453 izle 2012 Full film izle

Fetih 1453 izle Babası II. Murat'ın Ölümü Üzerine İkinci Öğretim kez tahta Çıkan II. Mehmet'in simdi kafasında gerçekleştirmesi gereken türden öncelik Bizans İmparatorluğu'nun son toprağı Olan Konstantinapolis'i Osmanlı Devleti'ne katmaktır. Ayşe uğurda ne yapilmasi gerekiyorsa Genç'in Padişah hiçbirinden feragat etmeyecektir ... Osmanlı Devleti'ne ÇAĞ atlatarak imparatorluğa taşıyan Fatih Sultan Mehmet'in 1451 yilinda henüz İstanbul'u alma planları yaptığı dönemden başlayan film, şimdiye Kadar çekilmiş en Büyük Tarihi-kahramanlık Projesi OLMA iddiasında. 3 boyutlu animasyonların da yer Aldığı filmin yapımcılığını ve yönetmenliğini Faruk Aksoy üstlenirken, senaryoyu kaleme alan Atilla Engin ve İrfan Saruhan'a Prof.Dr. Feridun Emecen, Doç.Dr. Hülya Tezcan, Doç.Dr. Gülgün Köroğlu, sanat tarihçisi Massimo Farinelli'den oluşan GENIS BIR danışmanlar Kadrosu da eşlik Ediyor. Yapım Süreci 2009 eylülünde başlayan ve 2012'nin Ocak ayında tamamlanan film, Türkiye'nin Yanı Sira Amerika, Almanya, Hollanda, Belçika, Avusturya, Fransa, ingiltere, İsviçre ve Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde de gösterime girdi.

Tür: 3 Boyutlu Filmler, Aksiyon Filmleri, İMDB 7.0 Üzeri Filmler, Macera Filmleri, Savaş Filmleri, Tarih Filmleri

Yapım: 2012 - Türkiye

IMDB Puanı: 8.3/10

Yönetmen: Faruk Aksoy

Oyuncular: İbrahim Çelikkol, Dilek Serbest, Recep Aktuğ, Şahika Koldemir, Sedat Mert, Volkan Keskin, Özkan Güngör, Cengiz Coşkun, Erdem Alkan, Murat Sezal, Mustafa Atilla Kunt, Raif Hikmet Çam, Hüseyin Santur, Öner As, Emrah Akçaay, Faik Aysoy, Yilman Babatürk, Özcan Alişer, Namık Kemal Yiğittürk, Devrim Evin, Naci Adıgüzel, Edip Tüfekçi, Hüseyin Santur

Etiketler: , , , ,

Bu video 3.567.209 kez izlendi. ve 171 yorum yapıldı yorumları aşagıdan okuyabilirsiniz. Tek Part indirmeden Fetih 1453 izle 2012 Full film izleyebilirsiniz.
Google'da Ara: Fetih 1453 izle 2012 Full film izle
BENZER FILMLER
Demir Adam 3 Türkçe Dublaj izle
1.343 kez izlendi. izlenme
Superman: Man Of Steel 2013 Hd izle
935 kez izlendi. izlenme
Cem Yılmaz Fundamentals izle
4.450 kez izlendi. izlenme
Hobbit Beklenmedik Yolculuk izle
3.000 kez izlendi. izlenme
Facebook Yorum Facebook yorumları
YORUMLAR Site içi yorumları
 

“Fetih 1453 izle 2012 Full film izle” filminde 171 Yorum bulunuyor.
  1. şevval - 6 sene önce demiş ki:

    BU FILME GITTIM VE AĞLAYARAK CIKTIM MUHTEŞEM BİR FİLM PARA VERMEYE DEĞER İNANIN MUHTEŞEM YA 🙂

  2. kadir - 6 sene önce demiş ki:

    fetih 1453 daha hassas olunmalıydı bence fragmandan izledigim kadarıyla ulubatlı hasanın oradaki sahnenin biri olmamalıydı ayrıca fatih sultan mehmetin ben benden öncekilere benzemem sözude hiç yakışmamış bunu soyluyecek karakterde biri olsaydı peygamber efendimiz onu zaten mujdelemezdi muhteşem yuzyıl dızısınde yaptıklarına bakınsana ömru at sırtında gitmekle geçmiş bir suleyman bir pembe dizide oynatılıyor ne yazıkki sarayda yalnızca toplam 3 yıl kalmış muhteşem olmak boyle bir şey onun hayatınıda inşallah annesi babası insan olan birisi yapar

  3. sezer - 6 sene önce demiş ki:

    Bir film izlerken dikkat edilmesi gereken bazı şeyler var.Eğer asırlar öncesi geçen olaylara dair bir filmse bu,senaristin çok fazla kaynağı ve belgesi olması mümkün değil.Bu yüzden senaristler bulabildikleri belgelere ve efsanelere göre bir kurgu oluşturup bunu uyarlamak ve olması mümkün insan davranışlarından yola çıkarak hikayeyi canlandırırlar.Ulubatlı Hasan bunu yapmaz! Fatih bu lafı söylemez demek için o devirde yaşamak ve şahit olmak gerekir.Sonuçta bu bir film.Film izlerken film izlediğimizi unutuyor ve kendi değer yargılarımızı işin içine katıyoruz.Bırakın 15 y.y. ı son yüzyıl içerisinde kendi vatanımızda ve dünyada yaşanan birçok tarihi olay hakkında tam bir bilgiye sahip değiliz.Adamlar harika bir film yapmış tadını çıkarın.Örnek bir film var.Cennetin krallığı; Sinemada izlemiştim ve verdiğim para boşa gitti:( demirci ustası , Selehaddin Eyyübiye karşı ! aman ne film yapmışlar!!!!. BURDA FATİH İSTANBUL’U ALIYOR.Gerçek olan filmin gerçek olması.BÖYLE AYRINTILARA TAKILARAK FİLM İZLEMEK FİLMİ ANLAYAMAMAKTIR.

  4. turgut - 6 sene önce demiş ki:

    evet onların sayesınde bugunlerdeyız fakat onlar o kadar sağlam zemin yapmışlarkı şimdiki insanlar yıkamıyor.o zamanda inanç birlik ve beraberlık vardı şimdi onların hiç biri yok baksana bırı dıyor onların sayseınde dıgerıde etlerı sarkmış dıyor çok yazık görüş ayrıcalıgı dıye saygı yok

  5. koray teepe - 6 sene önce demiş ki:

    hangi şanşı geçmiş,türk oldukları şuphelı bugun bunu herkes biliyor osmanlı türk soyundan gelmış sonradan devşirilmiş bır imparatorluktur,bugun osmnanlı soyundan geliyorum diyebilen car mı merak ediyoum neyse film çok harıka olmuş ben filme sadece eleştırı gözü ile izledım ve film olarajda begendım lakın aslal benım tarıhım değil sadece geçmşte yaşanmış ve bıtmış bir sürec okadar

  6. mehti - 6 sene önce demiş ki:

    yekdamısın nesın recep kardesım cok guzel bır yorum yapmıs ataların senın gıbı bır kızları var dıe kemıklerı sızlıyor dalga gectıgın konuya bak

  7. burcu çirak - 6 sene önce demiş ki:

    daha izlemedim

  8. kemal gezek - 6 sene önce demiş ki:

    10 numara herkese tesekkur edrım

  9. fatih71 - 6 sene önce demiş ki:

    film gerçekten güzel olmuş insanlardan o günleri tam anlamıyla yansıtması beklenilmez eldeki donelerle anca bu kadar olur ayrıca yukarıda yekdanın yaptığı yoruma iki atasözü ile cevaplamak gerek derki atalarımız insanların kusurunu örtmekte gece gibi ol ve bir diğeri bir gram et bin ayıbı örter insanları horgörme zihniyetinden vazgeçmediğiniz sürece korkunçluğa sürüklenmeniz kaçınılmaz olur malum türkiyedeki kürt türk tartışmaları?

  10. ergün - 6 sene önce demiş ki:

    Yekda hanim 30 yil sonra sizide görmek isteriz etinizi butunuzu. Tabii simdi botox motox yamalama sistemleri cogaldi. Belki bir cözüm bulunur. Ayrica tarihini saymayan kendisini saymaz, kendisini saymayan zaten kimseyi saymaz. saygilarimla.

  11. melissa - 6 sene önce demiş ki:

    cok güzel olmus yapanin ellerine saglik tskler

  12. Yavuz - 6 sene önce demiş ki:

    Bu filmi yapana Bişi demeden önce bu olayı gerçekleştiren Fatih Sultan Mehmet Hanı Ne kadar Minnetkar oldugunu Bilmeli ve Ona göre yaşamayı Benimsersek daha güzel olacaktır.

  13. Turkay - 6 sene önce demiş ki:

    Guzel Film 1de mehter marsini duysaydik Super olacakdi….,,,

  14. FAcebook berbatmc - 6 sene önce demiş ki:

    Allahu ekber Tekbir Allahu ekber OSMANLI HUKUMDARLIGI

  15. erdoğan munlafalıoğlu - 6 sene önce demiş ki:

    tarihi çevir nal sesi kısrak bunlar delmiş romanın kalbini mızrak gibi hunlar göktürkler uygurlar oğuzlar peçenekler TÜRKÜN yüce tarihine binbir zafer ekler dünya atının nalları altında ezildi kaç haçlı sefer göğsüne çarpınca kesildi birgün gemiler dağlara tırmandı denizden kudret ve zafer bizlere miras dedemizden

  16. erdoğan munlafalıoğlu - 6 sene önce demiş ki:

    küfür etmeklede müslüman olunmuyor kardeş

  17. erdoğan munlafalıoğlu - 6 sene önce demiş ki:

    yekda senin suratına bakan insan zanneder biz senide göreceğiz yaşlandığında hem TÜRK tarihiyle dalga geçtiğine göre ya aslını inkar eden soysuz bir komünist yada kürt ırkçısı köpeğin tekisin

  18. hasan - 6 sene önce demiş ki:

    sayenizde izleyeceğim tesekküeler

  19. fatma betül - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film insan izlemeye doyamıyor

  20. inci - 6 sene önce demiş ki:

    iyi de bu film değil ki bildiğin belgesel çekmiş adamlar.bu muydu fetih1453 diyip göklere sığdıramadıkları film ? türklerin zaten nerde güzel film yaptığı görülmüş ki.şaşırmadım yani.

  21. atalaykurultay - 6 sene önce demiş ki:

    YekDa sende az tombalak değilsin yani o abi ”dinimi dehleden müslüman olsa” dese hem osmanlıca bir cevap vermiş olurdu hemde sana çok sağlam bir kapak olurdu hiç açık yerin kalmazdı ama dua et adam ahlaklıymış.

  22. ulubatlı - 6 sene önce demiş ki:

    inciiiiiiiiiiiiiiiiiiii……………………………… sen ırkına bir bakkkk… sen TÜRK olamazsın….senin gibiler temizlenmedikçe gidişat düzelmez…. sen kimsin ki …kimin uşagısın…..??????????

  23. konstantinopolis - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film .herkesin izlemesini tavsiye ediyrum.ecdadımızla nekadar gurur dusak azdır. keşke o günleri göre bilseydim.

  24. konstantinopolis - 6 sene önce demiş ki:

    incimisin elmasmısın nesin .adam gibi yorum yap.sen ve senin gibileri yüzünde tarihimizi hatırlamakta güçlük çekiyoruz artık.

  25. omer - 6 sene önce demiş ki:

    cok acayıp ınsansınız haaa surda fılım nasıl dıye ıyımı kotumu dıye yorumları gorecegımıze bırbırınızı elestırmekten baska bısey yapmıyorsunuz begenmeyen arkadaslarda daha ıyısının olmasını ıstedıklerı ıcındır tepkılerı sahsen bende bıraz abartılı ama tam 5 kez gıttım sınemaya ama soyledıgım sey su oldu guzeldı ama dahada guzelını yapabılırlerdı daha guzelıde butce meselesı emege saygı arkadaslar kım nederse desın 5 parmagın 5 de bır degıldır ALLAHA emanet olun

  26. ramik - 6 sene önce demiş ki:

    fetih 1453

  27. bozkurt1857 - 6 sene önce demiş ki:

    incimisin nesin türklerin elinden gelen film bu kadar en azından sizden olan sibel kekillinin filmlerini çekemiyorlar

    bırak türk olarak biz bu tür filmleri çekelim sizde sibel kekilli serisine devam edin

  28. Recep Aydın - 6 sene önce demiş ki:

    Daha 12 Yasındayım Yaşım Kücük Ama Aklım Büyük Çok Şükür Müslüman Olacaksanız İslamın 5 Sartını Ogrenin De Gelin Sac Bas Acıkken Affedersiniz Siz Nah Müslüman Olursunuz ..

  29. zehra - 6 sene önce demiş ki:

    bugüne kadar izlediğim filmlerin içinden en güzeli en etkileyicisi.kısaca bu film br harika!

  30. yeşim - 6 sene önce demiş ki:

    bu filmi aglayarak izledim.zehraya katılıyorum gerçekten bu film bir harika!

  31. Doğukan - 6 sene önce demiş ki:

    Recep aydın insanların özgürlüğünü sen nasıl sorgularsın lan ? belli 12 yaşında olduqun .

  32. erdoğan munlafalıoğlu - 6 sene önce demiş ki:

    koçgiri dersim bu ülkede asıl ırkçılığı milleyetçiliği siz pkklı kürt ırkçıları yapıyorsunuz ayak yapma şimdi burda sahtekar herif

  33. Asiye - 6 sene önce demiş ki:

    İnci beğenmedin madem insan önce bi fragmanına bakar demi adamlar insanlar bi neler olckmış filmde merak etmesinler diye koymuşlar fragmanı bi zahmet fragmanı izleseydin herşeyi anlardın zatn şimdi gelipte bize laf yapma insan kendi tarihine böle laf edermi bu ölesine yazılmış bi film değil yazılmış bile değilki bunları eskiden bbizim atalarımız yaşamış yani şimdi sen iğrenç fln diyosun ama şimdi sen onların sayesinde yaşıyosun tamam beğenmemiş olabilirsin eyvallah ama bu nasıl bi film yazarsan insanlar senin üstüne çullanır yani o üstüne çullanan insanlardan biride benim

  34. erdoğan munlafalıoğlu - 6 sene önce demiş ki:

    asiye boş ver şu inciyi malın önde gideni zaten

  35. ibrahim - 6 sene önce demiş ki:

    Flimin çıkacağını duyduğum zaman çok sevinmiştim.Syn Cüneyit Arkın dan sonra bir ilk oluyor ve bunu nasıl çekebiliyorlar diye de hayret ediyordum.Tarihimizi anlatacak gerçek ve doğrularla dolu bir flim çekilebilecek diye umutluydum.Ama bu sevincim flimi izledikten sonra üzüntüye dönüştü.Okadar yanlışlıklar varki flimde ,tarihimizi , o mübarek insanların ahlaklarını yanlış aksettirmişler , onları ,yarınlarda bu şekilde yansıtılacak … yazıklar olsun flime emeği geçenlere… böyle Türk , Osmanlı düşmanların çekebileceği bir flime imza atan türk ekmeyi yiyenlerin içimizde varolmasından dolayı utanıyorum kendimden.yazıklar olsun.Zamana uyarlama diye kabul edilemez asla böyle hatalar.Doğruları yansıtacak olsalar bu flimi çekmezlerdi zaten.

  36. HÜSEYİN KİRİŞ - 6 sene önce demiş ki:

    İŞTE BENİM ATAM

  37. furkan - 6 sene önce demiş ki:

    yorumu adamın etlerıne degılöfılme yapıcaktın kuzum

  38. deniz - 6 sene önce demiş ki:

    beğenmiyenler daha iyisini yapsın

  39. tunahan eser - 6 sene önce demiş ki:

    ya izlemeye doyamıyom tam 66 kere izledim varya süper bi filimmmmm herkexe tavsiye ederimmmmmmmmmmmmmmm

  40. süleyman - 6 sene önce demiş ki:

    türktarihi cumhuriyetle başlamadı türklerhep vardı hepvar olacak tarihimiz nice zaferlerle dolu ne mutlu türkiyeliyim di yene

  41. cagatay - 6 sene önce demiş ki:

    sıkılmadan izlediğim fillimlerden biri 10 numara

  42. laz - 6 sene önce demiş ki:

    2. partta sorun var admin bakarmısın

  43. admin - 6 sene önce demiş ki:

    Partlar Güncellendi. İyi seyirler…

  44. can acıkgöz - 6 sene önce demiş ki:

    fılım cok guzeldı begendım tuylerım dıken dıken oldu bu 1 ıkıncı bazı gereksız adamlar var sacma yorumlar yapmıslar bız osmanlı tohumuyuz bu dogru ama osmanlının son zamanında ıngılız fıransız ıtalyan ermenı ve yunanlılara pesgec cekıldı vatanımız ataturk ıse buna engel oldu ve daha laık ve daha modern duruma getırdı bugun bunu gorup taraf olan tohumsuzlar ataturk ve sılah arkadaslırı olmasaydı bugunlerde böle rahat yasayamazdı baska mılletlerın esraretı altında kalıcaktı .. ataturke karsı olanlara sadece atamıza degıl sehıtlerımezede hakarettır ve kemıklerı sızlar bunu bole dıyen allahsızdır kıtapsızdır bız osmanlı tohumuyuz ve atamızın ızınde cumhurıyet cocuguyuzdur .. bu böle bılıne … atamıza laf atanları pkk dan ayırmam allahınız varsa kendınıze gelın .. saygılar … tc ..

  45. hercayi - 6 sene önce demiş ki:

    ya 3 cü part acılmıyoooooo adminnnnn

  46. zeki - 6 sene önce demiş ki:

    film açmıyor

  47. erdi - 6 sene önce demiş ki:

    5.parttan sonra sorun var sanırım ılgılenırsneız sevınırım

  48. talha - 6 sene önce demiş ki:

    9.part bozuk. saygılar.

  49. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    eyw admin başka yerlerde sorun vardı burayı tesadüf buldum ama fil full çalışıyo eline sağlık bundan gayli hep senin sitedeyim 😉

  50. ahmet turan ağar - 6 sene önce demiş ki:

    işte tarih biz şanı ve imanımızı kanımızdan akan gerekirse anamızı gerekirse karımızı gerekirse evladımızı savaşta bile yok sayarak canımız pahasına yemin ederek tek yürek ve tek nefeste feda edebilen türk evlatlarıyız …..

  51. admin - 6 sene önce demiş ki:

    Filmin bütün partları sorunsuz bir şekilde çalışıyor… Bazı partlar asırı yüklenildiği için o an açılmayabiliyor. 1. Part Tek Parça VK olarak eklendi. Bu siteden izleyebilmeniz için DNS ayarlarınızı yapmanız gerekmektedir. İyi seyirler…

  52. admin - 6 sene önce demiş ki:

    Bütün kısımlar tek parça alternatiflerle eklenmiştir.

  53. Sanane - 6 sene önce demiş ki:

    Dizi Hakkındaki Yorumunuzu yazınız.

  54. merve - 6 sene önce demiş ki:

    süpersiniz osmanlı torununa yaraşır bir sinema

  55. ismail - 6 sene önce demiş ki:

    Fatih Sultan Mehmed le Ulubatlı Hasanı bazı bölümlerde barbar olarak göstermişler !!! Biz Türkler Barbar değilizdir !!!

  56. eyup cavus - 6 sene önce demiş ki:

    Emegi gecenlerin tumunun ellerine saglik guzel bir film olmus….durmadan devam etmek ve bir bu kadar daha kaliteli filimler yapmak dilegiyle basarilar………..

  57. Adınız - 6 sene önce demiş ki:

    Ekrem yılmaz bu filmde emeği gecen bütün ekibe tşk bolesine bir tarih ancak bu şekilde anlatılır yüreğinize ellerinize sağlık…

  58. huseyin - 6 sene önce demiş ki:

    bizim Fatih Sultan Mehmet imiz bu olamaz

  59. fulya - 6 sene önce demiş ki:

    fethetti de ne oldu? Istanbul gibi guzel bir sehir simdi yasanmaz bir halde ve acilarla dolu..onemli olan koruyabilmek, sahip cikabimek gecmisine ve medeniyet seviyesine ulasmak. Bunlarin hicbiri yok bizim milletimizde.. bu film guzel ama bana sadece bu duygulari hatirlatti. begenmeyen katilmaz bu gorusume.. surekli bi yerleri fethetmek yerine bilincimizi gelistirseydik keske biraz.. ornek alsaydik, ders alsaydik serefi, gururu ve AKLI ile bize bu ulkeyi emanet eden insanlardan….

  60. Aslan Akbey - 6 sene önce demiş ki:

    Baştan Aşağı Rezalet Bi Film İzledim Ne Yazıkkı Sebebine Gelince Bu Film Ünlü Bir Yönetmenin Veya Meshur Bır Senarıstın Elinden Cıkan Sanat Filmi Değil Tarihin Ta Kendisini Yansıtmalıydı Ama Görüyorumki Fetih 1453 Değilde UlubatLı Hasan Olsa Filmin Adı Bnce Sırıtmazmıs İstanbulun Fethi Adına Bi Film Yapıyosunuz Ama Mehter Marşı 2 Saatı Aşkın Bi Filmde Çalınmıyor Bu NAsıl Tezat Anlamadım.. Çağ Kapatıp Çağ Açılan Bir Devre Damgasını Vurmus Bır Hadısede Kuşkusuz Unutulmaz Söz Ve Hadiseler Vardır.. Her Ne Kadar Yönetmen Gerek Görüp Koymadıysa Bile Ben Hatırlatayım İstedim.. FATİH SULTAN MEHMET HAN’nın Dediği Gibi Bizim Elimizin Ulaştığı Yerlere Onların Hayalleri Bile Ulaşamaz..!! Teşekkur Ederim İyi Seyirler

  61. mustafa - 6 sene önce demiş ki:

    abartıldığı kadar değilmiş. atlanan çok fazla şey var
    ayrıca tophaneden o gemilerin indirildiğine kimse beni inandıramaz
    3 metrelik bi kayığı bile 6 kişi ancak yerinden oynatıyo

  62. sedef - 6 sene önce demiş ki:

    aslında yorum yapmak istemezdim ama zorunda kaldım.film resmen iğrenç ötesi olmuş.bumu bizim osmanlı tarihimiz istanbulun fethi dışında hiç bişey doğru değil yüzüne gözüne bulaştırmış filmi yapanlar.dinimizde evlenmeden çocuk sahibi olunmaz ulubatlı hasan olmuşmuş.sonra akşemsettin hz leri varki evliyanın büyüklerinden filmde bi kaç sahne dışında hiç yok.yani kısacası filmin dinimizle uzaktan yakından bi alakası yok.bizim anlı şanlı bir tarihimiz var yazıklar olsun o tarihi buraya dökemeyenlere…

  63. engin - 6 sene önce demiş ki:

    türk sinemasının en iyi filmi bu bence

  64. Emir Can - 6 sene önce demiş ki:

    Çok keyifli bir film ama çabuk başlayıp çabuk bitti tek hoş gelmeyen şey o…

  65. RECEP - 6 sene önce demiş ki:

    teşekkürler

  66. ismail - 6 sene önce demiş ki:

    sinema ve sanat açısından bakıldığında oldukça kopuk kopuk,konu bütünlüğünden pek söz edilemez bir film olmuş.fakat çok eksik olduğumuz tarihi filmler sınıfında oldukça başarılı sayılabilir elbette.fakat dediğim gibi biraz daha özenilebilir yada iyi yönetilebilirdi diye düşünüyorum.dialoglarında ve konunun genelinde bazı ufak tefek sıkıntılarıda yok değil.fakat tarih bilinci oluşturabilmek adına,gençlerimize tarihleri hakkında bir ışık tutabilmek bir kapı aralayabilmek adına çok faydalı bir film.bu belkide bir eşik olabilir.tarihi film konusunda dahada iyileri zamanla yapılabilir inşallah.tüm ekibe teşekür ederim kendi adıma.daha nice güzel hikayeleri kendilerinden beklerim şahsen.kendim ve milletim adına.

  67. koca reis - 6 sene önce demiş ki:

    tek kelıme sanlı ordumuz ozaman da bu zaman da gene aynı güze l allahım nıce asırlarda da ordumuzu tek yurek tek vatan tek bayrak olmayı bıze nasıp eder ınsallah

  68. !!!!!!!! - 6 sene önce demiş ki:

    bu nasıl bi filmdir ulubatlı resmen abazan ulan ecdadınıza hiç saygı kalmamış mk padişahlar kabirlerinde rahat diyillerdir koskaca kanuniyide ne hale soktular mkdm sinamacıları rezil insanlaar!

  69. saida musayev - 6 sene önce demiş ki:

    cok iyi bir film.gurur duymaliyiz.turk yonetmenlere,yapimcilara bu yolda basharilar dilerim.inshallah daha chok tarihi film chekerler ve biz gururlana gururlana izleriz

  70. MURAT - 6 sene önce demiş ki:

    güzelbirfilim ancak osmalıtarihinde neden türk olarak bahsediliyor osmanlıbizim tarihimizdeğilmi utanıyorlarmıki türk olarak bahsediyorlar vet türk üz bununlada gurur duyuyorum ancak fatih sultan mehmethan yaşadığında osmanlı değilmiydik yapımcılarını ve bufilmi böylegösterime girmesine izinveren yetkilileri kınıyorum tarihimizde osmanlınında olduğunu unutmamalarını hatırlatıyorum.

  71. hakan alsancak - 6 sene önce demiş ki:

    bu filmin yönetmenininde yapımcısınında hatta yedi sülalesininde üç nokta. ulan kendi tarihinizde bile avrupa tohumlarına sempeti duyuyorsunuz. neredeyse fethi gerçekleştiremeyecektiniz. gerçi bunu normal karşılamak lazım zira siz kuvvetle muhtemel o zaman surların içinde yaşayanların torunusunuz zannediyorum. umarım adam gibi bir adam çıkarda gerçek bir osmanlı evladı çıkarda gerçekten atalarına yakışan bir eser meydana getirir. yoksa meydan böyle muhteşem rezaletlere bir zaman daha katlanmak zorunda kalacak. birde beğenmediysen kalk sen yap diyen akıl fukaralarına sesleniyorum sizin gibi şeyinizi sıvayıp tüy dikmeye hevesli değiliz.

  72. musa - 6 sene önce demiş ki:

    bu film TÜRK olmanın gururu işte.

  73. zeynepözcan - 6 sene önce demiş ki:

    Osmanlı torunuyuz biz , onların ruhlarıyla ayakta duruyoruz . Harika bir film. ne olursa olsun Türk milleti olarak İstanbul’a sahip çıkalım her karışında atalarımızın kanı var !

  74. İnci denen aptal okusun bunu - 6 sene önce demiş ki:

    LAN BELGESEL DİYOSUN APTAL ZATEN O TARZ BİR ŞEY OLMASI GEREKİYODU SALAK İSTANBULUN FETHİNİ ANLATIYOR İŞTE ADAM GİBİ! SEN MUUUHTEŞEM SÜLEYMAN DİZİSİ GİBİ BİR ŞEY Mİ BEKLİYODUN? BOL BOL AHLAKSIZLIK OLUNCA FLM OLUYOR DMİ, BU ŞEKİLDE ANLATILINCA BELGESEL! AYRICA SİZ FLMİ BEĞENMEYİP AHKAM KESENLER HAYVAN HERİFLER KALKIN KENDİNİZ YAPIN LAN O ZAMAN. HERKEEEES KONUŞURR ŞİMDİ ŞURDA ASKERLİK YAPMAYA DA ÜZÜLEREK GİDERLER AMA, SİZİN GİBİLERE BİZANS TOHUMU KARIŞMIŞ BELLİ ! HAAYDİ ALLAH’A EMANET !

  75. Adınız - 6 sene önce demiş ki:

    kaan demir

  76. Adınız - 6 sene önce demiş ki:

    zeki özel

  77. gürsel - 6 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir yapım

  78. cengiz dikbaş - 6 sene önce demiş ki:

    gerçekten çok güzel sonuda çok güzel bitmiş keşke daha uzun olsaydı

  79. muhammet - 6 sene önce demiş ki:

    muhteşem ecdadımı büyük saygıyla anıyorum. ne yazıkki başarılarının gayesini bugünkü milletimiz şaşırtsalarda içlerimizde hala onların amacını bilen ve yaşatmak için uğraşan kardeşlerimiz var. ne mutlu istanbulu fetheden o yüce hükümdara, ne mutlu o yüce hükümdarın yanında çarpışan kahraman Türk askerine ve ne mutlu onların amacını yaşatmaya çalışan insanlara … :))

  80. sercan ergin - 6 sene önce demiş ki:

    süper yaaa tarihimize ayna tutan bi yapıt olmuş emeği geçer herkese teşekkürü borç bilirim

  81. mert - 6 sene önce demiş ki:

    ben açmaya çalışıyorum ama açımıyor neden ???

  82. karaoglan - 6 sene önce demiş ki:

    arakadaslar nicin argo kelimeler kullaniyorsunuz,biz müslümaniz ELHAMDÜLILLAH , ve tüküz yani osmanli torunuyuz atalarimiz güze kelimeler kullanmis bizlere örnek olarak bu yeter !!!!!!!!! iyi düsünen iyi görür,kötü düsünen kötü görür!!!!!!!! atalrimizn ögrettigi gbi yasayalim ve yasattalim!!!!!!!!!! saygilar karaoglan

  83. bilal - 6 sene önce demiş ki:

    filmi izleyince yorum yapacam,inşaallah

  84. gkn67 - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel elinize sağlık teşekkürler.

  85. QHAMZE - 6 sene önce demiş ki:

    TEK LİNK KALDIRMIYOR ENAZ 3 BÖLÜM OLMALI, KASIYOR

  86. serdar sandık - 6 sene önce demiş ki:

    mehter marşını duyan oldumu bu nasıl bir istanbul fethi söylermisiniz bana 30 yıl önceki türk sineması günün şartları ile daha iyiydi bence… saygılarımla.

  87. israfil - 6 sene önce demiş ki:

    tabi tıpatıp olmasada fetihin ama çok güzel bir filim bakmayaya deyer bunu deyerini bilmemiz gerek bu uğurda kan dökenere canarını ruhlarını allah ebedi mekanarını cenet eylesin

  88. melek - 6 sene önce demiş ki:

    gerçekten de harikaydı sınıfca gittik ve filmin sonunda hepimiz filmi alkışladıkkkkk :D:O superdiiiiiiiiii……….

  89. tolga - 6 sene önce demiş ki:

    tarihini bilmeyenin tarihde yeri yoktur…

  90. tuncay - 6 sene önce demiş ki:

    yani biker istanbulun feti bukadar kolay olmadi sahneler siradan butcesi dedikleri kadar olamaz abartilmis . o fetihte hayatini kaybedenler asla unutulmamali ama bence abartacak kadar iyi olmamis yani iyi bir film olmamis

  91. fatih - 6 sene önce demiş ki:

    filmi kpyan admine teşekkürler…..ÇOK GUZEL BIR FILM OLMUS..BUNUN SINEMASINADA GITMISTIM BİRDAHA IZLEDIM… KEŞKE BÜTÜN FİLMLERİMİZ BUKADR GUZEL OLSA…HATTA YABANCILARDAN DAHA IYI OLSA..NE GUZEL OLURDU…AMA SU GERÇEKKİ YAVAŞ YAVAŞ OLUYO GALİBA YAA :))))

  92. onun - 6 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar bir kaç tarih sevmez Türk olmayan ve dinsiz olan arkadaşlarımız var onlara sesleniyorum sizin ırkınız Türk olamaz ve Dininiz İslam olamaz.Mademki film kötü olmuş siz çekin mademki iyi ki bir İstanbul fethedilmiş toplayın ordunuzu görelim.Ben bunun sinemasına gittim öğrenciyim diye orada 3 tl aldılar.Büyüklere 5 tl alıyorlardı.Keşke bendende 5 tl alsalardı.Hatta 10 tl bile verebilirdim sırf bu film için.Dün bu siteden izledim filmi tekrar çok beğendim bugünde izledim yine beğendim sinemada izledim daha çok beğendim.Dediğim gibi bu fetihe karşı çıkanlar (gerçek olan fetihe) dinsizdir.Bu filme karşı çıkanlar Türk değildir.Admin teşekkür ederim film için.

  93. kadir - 6 sene önce demiş ki:

    ilk 30dk baktım snra uyumusum cok sıkıcı diğer kalan bölümüne bakmadım kapattım

  94. Adınız - 6 sene önce demiş ki:

    işte film budur ne filmi gerçek olan tarih budur
    azim budur sebat budur sabır budur ALLAH şehitlerimize ve o günden bugüne kadar vatanı için gözünü kırpmadan canlarını feda eden şehitlerimize gazilerimize ALLAH tan rahmet diliyoruz.RUHUNUZ ŞAD OLSUN…

  95. AFRODİSYAS - 6 sene önce demiş ki:

    eleştirilecek tarafları var.ancak film güzel.izleyin pişman olmassınız.emegi geçenlere teşekkür.

  96. celal erdoğan - 6 sene önce demiş ki:

    türkün savaşcı ruhu imanla birleşince yenemeyeceği düşman yotur.ne zaman imanımız zayıflarsa o zaman kaybederiz.bu film buna en güzel örnektir.

  97. Inanc - 6 sene önce demiş ki:

    Allah bize impartorlukla görevlendirdi, Mevlanin kelamini yaymak icin ..

    Büyük fetihler inancla yapilir (Fatih Sultan Mehmed)

    Bundan, biz büyük ceddimize laik yasayalim ..

    Onurumuzu koruyup, insanlara halifeligimizle dogruyu gösterelim

  98. fırat - 6 sene önce demiş ki:

    bu filmi izleyen herkes ejdadına,tarihine,vatanına ve milletine sahip çıkacaktır.bu filmin izlenmesini herkese tercih ederim.

  99. osman - 6 sene önce demiş ki:

    güzel film tabi ki ama diğer milletler savaş sahnelerini efektlerle süslerken bence bu bize hiç yakışmamış benim için bekleneni veren bir film değildi.yani demek istediğim biz başka milletlerin filmlerini izlerken keyif alıyoruz güzel savaş sahneleri oluyor ama bizimki onların yanında devede kulak kalır bence. ama mesaj vermeye gelince gerçekten anlamlı

  100. muhammet - 6 sene önce demiş ki:

    muhteşem bir film zaten zamanı gelmişti elin americalısı geçmişindeki rezillikleri kahraman gibi gösteriyor biz ise geçmişimizdeki kahramanlıkları bi film yapıp çocuklarımıza sunmaktan aciz olmuşuz devamının gelmesini sabırsızlıkla bekliyorum emeğinize sağlık .

  101. emre - 6 sene önce demiş ki:

    berbat..gerçeklikle alakası yok filmin söleyim size…avrupai bi film olmuş.senaryo basit….ve de gerçeklerle alakası yok

  102. ahmet Türkarslan - 6 sene önce demiş ki:

    helal osun

  103. bahad45 - 6 sene önce demiş ki:

    herşey çok güzel tarihimizle ilgili filmlere devam etmek dileyiğle daha tarihiz zaferler ve güzelliklerle dolu

  104. yigit - 6 sene önce demiş ki:

    ben bu kadar saçma bir film görmedim. konstantenin eski kralı diyorki fatih dahidir fizikci matematıkcidir vs.. diyor ama topları bile düşman adam sonradan fatihin tarafına geçiyorda o yapıyor..
    gemileri kaydırma ile ilgili hiç fikir yok birden ortaya çıkıyor ve o gemiler nereye gidiyor ne yapıyor hiç gösterilmiyor.
    fatihi gösterdiği bölümlerlerdede zaten fatih bir iş yapmıyor..
    inanın resmen fatih ile ve fetih ile alay edilmiş.

  105. Orhan - 6 sene önce demiş ki:

    Film gösterime girdiğinden bu yana susayım susayım dedim ama artık canıma yetti. Bu nasıl bir fetihtir arkadaş ? İstanbul’un fetih edilmesi bu kadar kolay mıydı ? Fatihi Fatih yapan nedir ? Neden defalarca kuşatılmasına rağmen kimse değilde fatih fetih etmiştir İstanbul’u ? Bu filme bakarsak pekala herkes İstanbul’u fetih edebilirmiş. Zaten Sultan Mehmet değil , ulubatlı Hasan ,sevgilisi ve urban usta istanbulu fetih etmiş bu filme göre . Sultan Mehmet mükemmel bir mühendisti tarihte ki bir çok silahı o icat etmiştir havan bunlardan biridir . İstanbulun fethinde 77 evliya manevi olarak değil beden olarak fetihte savaşmıştır niye bu filmde gösterilmiyor ? Akşemseddin hazretlerinin çadırı sultan Mehmetin otağ-ı hümayün un yanındadır ve fetih boyunca yanından hiç ayrılmamıştır neden bu gösterilmiyor ? İstanbul alındığı son gece mum donanması yapılmıştır bütün şehrin etrafında ateş yakılmıştır ve bu ateşler birden söndürülmüştür ve tekbirler getirilmeye başlanmıştır bütün halk ve imparator bu olaydan sonra dehşete kapılmıştır neden bu gösterilmiyor ? Vezirler Fatihin yanında birbirlerine bağırıyorlar , gerçekte vezirler Fatihin yanında değil bağırmak seslerini yükseltemezlerdi bile, Fatih Sultan Mehmet ve Yavuz Sultan Selim Osmanlı Padişahları arasında en sert iki padişah olarak bilinirler. Daha fetihle ilgili bir sürü ayrıntı verebilirim size bu fetih küçüklüğümden beri bende büyük bir ilgi uyandırmıştır ve bu savaşla ilgili okuduğum kitap sayısını hatırlamıyorum bile kaynaklardan surlara kadar her şeyi yerinde inceledim ve size sadece şunu söylemeliyim ki bu film tamamen ticari kaygılar düşünülerek çekilmiştir. Fetihle uzaktan yakından alakası yoktur…..

    bana deseler ki bu fılımı sınamada izle bırakın para vermeyı üstüne para alsam bıle izlemem

  106. mustada - 6 sene önce demiş ki:

    sa

  107. ensari - 6 sene önce demiş ki:

    çok gözel bi film gardaş

  108. Erdem - 6 sene önce demiş ki:

    şimdi izlicem herkez güzeldiyor 😀

  109. atila - 6 sene önce demiş ki:

    fatih sultan mehmet mekanin cennet olacakdir sen hazreti mohamedin soyledini yerine getirdin

  110. ahmet - 6 sene önce demiş ki:

    ateş kardeşim sen dersin atatürk olmasaydı babanı arardın ermenimi yunanmı diye.ataturk olmasaydı bile allah vardı muslumanların yenilmesine izin verirmiydi ey cahil hepsini helak ederdi
    ataturk emir veren bir komutandı eski komutanlar mesela peygamber efendimizin doneminde olan peygamber efendimizin allahın kılıcı diyerek hitap ettiği hazreti halit bin velid o savaşda en on safda carpışıyodu ataturkda arkada ona buna emir veriyodu işki iciyorda sıgara ciyordu bunların hepsi gunah dır allah c.c derki size zararı dokunan şeylerden uzak durun işki zararlı sıgara zararlı ataturk bide şeraati kaldırdı buda cok buyuk gunahdı sizin gibin dinsizler onun bu ulkeyi korumasına degilde bunu dini değiştirdiği icin onu seviyorsunuz kendinize onu ilah etmişsiniz ey cahiiller

  111. mustafa aslan - 6 sene önce demiş ki:

    MAŞAALLAH SÜPERR GARDAŞŞ YAAAA 😀

  112. MUHAMMED RAŞİD - 6 sene önce demiş ki:

    ALLAHU EKBER TÜRKLERİN HAKİKİ ATASI FATİHE SELAM OLSUN ,MAŞAALLAH 😀

  113. hayal - 6 sene önce demiş ki:

    Dizi Hakkındaki Yorumunuzu yazınız.

  114. hayal - 6 sene önce demiş ki:

    şunu bilin ki dünya üstünde müslümanlığı kurtaran üç komutan vardı 1.c.si PEYGAMBER EFENDİMİZ 2.c.si FATİH SULTAN MEHMET HAN 3.c.si İSE MUSTAFA KEMAL idir BUNU UNUTMATIN ARKADAŞLAR

  115. YUSUF - 6 sene önce demiş ki:

    Film gerçektende süper olmuş. tamam olduğu gibi yansıltılmamış dinin, tekbirin, inancın hat safhada olduğu yüreklerle kazanılmıştır fetih. Ama, şimdiki nesilin ecdadını unutmaması için önemliydi. eminim bu filmi her izleyen birazda olsa sirkelenmiştir. Bu arada önemli bir ayrıntı değil ama bilinmesini isterim. asıl ecdadlarımızın gözleri çekiktir. yani asıl ecdadlarımız şuan ortaasyadaki türk devletleridir. Keşke türk devletleri birleşerek osmanlı gücü geri gelebilse.

  116. salih - 6 sene önce demiş ki:

    ya hersey iyi hoşta oki bir cihan sultanı suan ayaga kalksa bu ülke için okadar sehidine aglardıı cünkü onların kazandıgını suan biz resmen tüketioruz inanc sevgi sevkat merhamet o filimdeki hırıstiyanlardan farkımız kalmamıs az kendimize ceki düzen verelim lütfemn arklar zinalardan azda olsa uzak durun nefsinize yenik dümein islam bol olan bir ülkei lanetlemein ecdadımızın anısına

  117. bayram - 6 sene önce demiş ki:

    HAYATIMDA DAHA ÖNCE BÖYLE FİLM İZLEMEMİŞTİM TEBRİKLER BRAVO

  118. Can - 6 sene önce demiş ki:

    Arkadaşlar eğer bizim yaptığımız filmlere yani müslümanların yaptığı fimlere bu kadar negatif bir düşünceyle bakarsanız yerimizde sayarız.Biz seveceğiz ki yabancılarda sevsin.Bazı insanlar filmi kötülemek için Atatürk’ü kullanıyor.Ama siz bunları insan yerine koyup cevap verirseniz bunların tuzağına düşersiniz.Bırakın konuşsun biz filmimize bakalım onlar çatlasın.

  119. ÖNDER - 6 sene önce demiş ki:

    ALLAHIMA ŞÜKÜRLER OLSUN MUHTEŞEM YÜZ YIL GİBİ TARHİHİMİZE SAYGIZLIK EDİLMEMİŞ ODASINDAN HAREME HAREMDEN ODASINA DEİL TAM BİR TARİH FİLİMİ OLMUS ELLERİNİZE SAĞLIK ŞNŞLH İSTEDİNİZ İLGİYİ GÖRÜRSÜNÜZ

  120. üNAL - 6 sene önce demiş ki:

    FİLMDE EMEĞİ GEÇEN HERKESE TŞK. LER – İVEDİK FİLMLERİNİN RAĞBET GÖRDÜĞÜ BİR TOPLUM İÇİN BİRAZ AĞIR BELKİ AMA GÜZEL BİR FİLM OLMUŞ. TÜRK SİNEMASINDA BEKLEDİĞİMİZ KALİTE İÇİN İYİ BİR ADIM DİYE DÜŞÜNÜYORUM

  121. ulaaş - 6 sene önce demiş ki:

    benim gibi milli duyguları hat safhada olan birinin bir sahnesinde bile tüylerini ürpertemeyen bu film fetih filmi olamaz.çok yadırgadım…cesur yürek tarzı filmlerin türkçesi gibi.hiç bi milli his yok.oyuncular yavan…müzikler avrupai…sultan mehmet benden öncekilere benzemem diyor..ayıp,dememiştir öyle bişey.kaydırılan gemiler ne yaptı??40 gün bekleyip 1 günde alındı.komik….sonuç..ulubatlı kısır değilmiş.karıyı hamile bıratı..nokta…çok yazık.böyle bir destan böyle anlatılmamalıydı…

  122. altay - 6 sene önce demiş ki:

    Film gösterime girdiğinden bu yana susayım susayım dedim ama artık canıma yetti. Bu nasıl bir fetihtir arkadaş ? İstanbul’un fetih edilmesi bu kadar kolay mıydı ? Fatihi Fatih yapan nedir ? Neden defalarca kuşatılmasına rağmen kimse değilde fatih fetih etmiştir İstanbul’u ? Bu filme bakarsak pekala herkes İstanbul’u fetih edebilirmiş. Zaten Sultan Mehmet değil , ulubatlı Hasan ,sevgilisi ve urban usta istanbulu fetih etmiş bu filme göre . Sultan Mehmet mükemmel bir mühendisti tarihte ki bir çok silahı o icat etmiştir havan bunlardan biridir . İstanbulun fethinde 77 evliya manevi olarak değil beden olarak fetihte savaşmıştır niye bu filmde gösterilmiyor ? Akşemseddin hazretlerinin çadırı sultan Mehmetin otağ-ı hümayün un yanındadır ve fetih boyunca yanından hiç ayrılmamıştır neden bu gösterilmiyor ? İstanbul alındığı son gece mum donanması yapılmıştır bütün şehrin etrafında ateş yakılmıştır ve bu ateşler birden söndürülmüştür ve tekbirler getirilmeye başlanmıştır bütün halk ve imparator bu olaydan sonra dehşete kapılmıştır neden bu gösterilmiyor ? Vezirler Fatihin yanında birbirlerine bağırıyorlar , gerçekte vezirler Fatihin yanında değil bağırmak seslerini yükseltemezlerdi bile, Fatih Sultan Mehmet ve Yavuz Sultan Selim Osmanlı Padişahları arasında en sert iki padişah olarak bilinirler. Daha fetihle ilgili bir sürü ayrıntı verebilirim size bu fetih küçüklüğümden beri bende büyük bir ilgi uyandırmıştır ve bu savaşla ilgili okuduğum kitap sayısını hatırlamıyorum bile kaynaklardan surlara kadar her şeyi yerinde inceledim ve size sadece şunu söylemeliyim ki bu film tamamen ticari kaygılar düşünülerek çekilmiştir. Fetihle uzaktan yakından alakası yoktur…..
    bana deseler ki bu fılımı sınamada izle bırakın para vermeyı üstüne para alsam bıle izlemem

    aynen öyle orhan ben filmi izledim arkadaşım ile aynı şeyleri düşündük dedik acaba bizmi yanlış anladık bakalım yorumlara anlaşıldıki biz doğru anlamışız teşekkürler yorumun için.

  123. meczup - 6 sene önce demiş ki:

    benim gibi hazırcılar anca fılm ızleyerek tarıhını ogrenır okumak dıye bısey yok

  124. h - 6 sene önce demiş ki:

    iyi güzel fragmanından daha iyi

  125. ali - 6 sene önce demiş ki:

    altay kardeşim eline sağlık bunun yorumunu en güzel sen yapmışsın bizim milletimize ver eğlence farketmez ihanet filmi iftira filmi öve öve bitiremezler. gerçeği görmek gerçeği bilmekten geçer kardeşim yazın için sana sonsuz teşekkür ediyorum… 2. birde ahmet kardeşim yukarda ateş efendiye cvp yazmış seinde ağzna sağlık kardeşim atatürkü ilah yapmış ona taptıkları kadar hz.Allah a tapmıyorlar belkide dinimizi elden almış kimsenin umrunda değil. bunlara din deyince namaz oruç zekat geliyo akıllarına ama nerde edep haya ilim manevi değerler saygı sevgi en güzelide hz.Allah a gerçek kul olabilmek . yazık insanımıza kafirin peşinden yas tutar olmuşuz

  126. akın - 6 sene önce demiş ki:

    Koskoca bir devri kapatip bir devri açan Sultan Mehmet Hanin maneviyyati ve ahlaki ancak bu kadar ayaklar altina alinabilir.Istanbulun fethıni gerceklestiren sultanın sahsı hırsları degıl manevı buyuklugudur.

  127. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    güzel ama baya bı eksıği var filmin. Mesela fatih saultan mehmet ın halkla diyaloğu savaştan sonrakı halkın bırlık ve butunluğu bu arada bı arkadasımız fatıh sultan mehmet ın ben benden oncekılere benzemem sozune takılmış öncekılerden insanlık bakımından daha ustun olduğunu söylemıyor oncekılerın gosteremedıgı sabır ve taktıkten bahsedıyor aslında güzel fılm ama çok eksık daha genış alınmalıydı….

  128. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    bildiğimiz savaş fılmı olmuş bayağı sıradan aslında hanı zeyna dızısı vardı her bır sahnesı boyle onunda ben altay arkadasıma çok ıçten katılarak film dıye ızleyeceksek ıyı fena değil derim ama fatih sultan mehmet ın istanbulu nasıl fethettıgını ıstanbulun nasıl alındıgını ızleyın dıye sorarsanız bence çok küçümseyici olmuş galıba ya bıze tarıhı yanlış anlatmışlar yada tarıh le alakası yok bu fılmlerın sultan suleymanı nasıl tanıdık bu gune kadar dızıye bakınca nasıl gorduk meger her bırını evlıya gıbı tanıyıp duydugumuz sultanlar ne haremlere ne karılara sahipmiş istediğini hareme alıp ıstediğiyle yatabılırmış ıslamıyet daha gelmemiş o zaman ımam denen bısıy yok ımam nıkahı nerden olsun dımı arkadaşlar bu yapılan fılm ve dızıler ya duzgun yapılmalı yada bızım tarıhı degerlerımiz bu gune kadar ayaklar altına alınmadı bu şekılde anlatılmamalı çıkarları uğruna ahlakı ınsanı degerlerımım aşağılatılmamalı çok üzgünüm… yazıkkk

  129. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    kesinlikle çok etkilendim yapımda emeği geçen herkese çok teşekkür ediyorum ellerine sağlık)))

  130. tuğçe - 6 sene önce demiş ki:

    gerçekten kendımı savaşı izliyo gibi hissettım bundan daha gerçekçi ve iyi olamazdı emeği geçenlerin eline sağlık

  131. berat - 6 sene önce demiş ki:

    çok güzel bir film emeğe saygı teşekkürler

  132. Ahmet - 6 sene önce demiş ki:

    filmde bir kaç hata var bir tanesi çalınan müzik mehter marşı olacaktı ama değil filmin geri kalanı harika çekilmiş emeği geçen herkesi yürekten kutlarım…

  133. fatih - 6 sene önce demiş ki:

    cok güzel filmdi iste böyle sanli tarihimizi bilmeyen herkese ögretmek gerekir amerika bile hicbir gecmisi basarisi yokken uydurma filmlerle insanlari etkiliyo bizim sanli tarihimizden yüzlerce film cikar canakkale filminide bekliyoruz ALLAH razi olsun…

  134. Kenan D - 6 sene önce demiş ki:

    Ilk once sunu soyleyeyim Film gayet basarili, emegi gecenlere tesekkurlerimi sunuyorum, sonra dikkatimi ceken bir konuya deginmek istiyorum. Ulubatli Hasan burada gosterildigi kadar fetihte emegi gecmisse, bugun hakettigi degeri gormeli en azindan yeni yapilacak kopruye adi verilmeli diye dusunuyorum. Lakin cogu tarihci onun gercek olmadigini sonradan bazi yazarlarin eserlerini renklendirmek icin uydurdugunu savunuyorlar.

  135. Salih Emre IRMAK - 6 sene önce demiş ki:

    Elhamdülillah!!!
    Herşey tam manasıyla süper!!!

    Yönetmen Faruk AKSOY ve ekibi harika bi iş çıkarmış…

    Türkler’in şimdiye kadar yaptığı en harikulade film bu olmuştur ancak!!!

  136. mehmet - 6 sene önce demiş ki:

    teşekkürler

  137. han - 6 sene önce demiş ki:

    herşey iyi hoş da bir şeyi atlıyorsunuz atatürk kimin soyundan aceba

  138. ayşegül - 6 sene önce demiş ki:

    bu filim çok güzel önceden de biliyordum ama şimdi daha iyi anladım padişahlarımızın nasıl bizi ve geleceğimizi kurtardığını onları demek ki ALLAH korumuş demek bizi ve padişahları

  139. turgutcobanoglu - 6 sene önce demiş ki:

    II. Muratı murat yapan Hacı Bayram velidir, mürşididir. Aynı şekilde Altay’ın da dediği gibi Sultan Mehmet’inde mürşidi kamili Akşemsettin hz’leridir.Onsuz adım atmazdı.Osmanlıyı Osmalı yapan Allahın yardımıdır bu yardımı da hep müşitleri vasıtasıyla Allah tarafından sağlanmıştır.Ama ne zaman Ku’randan kopmalar başladı, mürşitler dejanere edildi, saraya hüddam, sihir, büyü girdi işte o zaman Allah yardımını kaldırdı ve çökme dönemi başladı.Bu film kur’anı yaşamayan insanların uydurduğu bir hayal ürünüdür..

  140. savaserol - 6 sene önce demiş ki:

    ıyı

  141. tuba - 6 sene önce demiş ki:

    şaşırdığım tek mevzu vardır ki nedense gayri müslimler geçmişte kazandıkları ufacık bir zaferi adeta dünyayı kurtamış gibi yansıtıyorlar bizler ise dünyaya hükmetmemize rağmen adeta görgüsüz edep haya olmayan rezil bir tarih yansıtıyoruz hey haaaaaaaat birde osmanlıyı tarihten kaldıralım deniliyor buna karşı cıkan ise gayri müslim biri OSMANLI TARİHTEN KALDIRILIRSA TARİH DİYE BİRŞEY KALMAZ ORTADA

  142. nurettin - 6 sene önce demiş ki:

    gercekleri anlatmiş nasıl bır neslın torunlarıyız ama kıymedıni bilmiyoruz şimdi bazı insanlar insan demeyımde amma burda musade etmıyor söyleyecegim söze fatih dedeme söz söylüyorlar baksınlarda görsunler nasıl bırıne söz ediyorlar

  143. yahya - 6 sene önce demiş ki:

    altay ozaman git ecnebilerin yapdıgı film leri izle mesela 300 spartalıgıbı mesala trova gibi sen manyakmasın gerı zekalı turkıyelın daha ılk fılmı olacak elbet boyle seyle
    sen hata aramssın hata arayacaksn once kendile bak aslanım tarıh okumus kitap okumus senın soyledıgının yarısıda sallama sen okuyrak ve kıtap okuyarak hangı kaynaga guvenerek boyle yorum yapıysn hata arıysn kendine once

  144. Mht - 6 sene önce demiş ki:

    Filmde bazı şeyler yanlış bi kere Fatih Sultan Mehmed Han’ın Lalası Akşemseddin Hazretleridir.Bir şey daha var HÜCUM esnasında NEDEN MEHTER MARŞI (HÜCUM MARŞI) yok onu anlamadım.

  145. saber - 6 sene önce demiş ki:

    cok guzel

  146. ASim - 6 sene önce demiş ki:

    admin partlarda sorun var lütfen ilgilenir misin Teşekkürler…

  147. admin - 6 sene önce demiş ki:

    Partlar düzeltildi iyi seyirler…

  148. garip baba - 6 sene önce demiş ki:

    selam arkadaslar aslinda herkesin düsüncelerine saygi duymaliyiz begenmiyen de olabilir begenende bence yorum yapmak elestirmek güzel birsey filmde benim görüsüm biraz fazla bizden yana abarti var hele o bayragi dikme adam 10 ok yiyor asagi düsüyor kilic yarasi falan bide oku dikerken sevgilisiyle 10 kilometreden göz göze geliyor beeeee

  149. hasan - 6 sene önce demiş ki:

    ismimle bir daha gurur duydum arkadaşlar eğer fethi başından sonuna filme dökülmesini istersek buna ne saatler ne günler ne de aylar yeter yazılmış hiç bir destan filme sığdırılamaz peki arkadaşlar hep destanlar okuyoruz izliyoruz gururlanıyoruz o destanları yazanlarda bizim gibi insandı peki biz ne yapıyoruz

  150. canbey - 6 sene önce demiş ki:

    FETİH BU KADAR BASİT BİR ŞEKİLDE İŞLENİRDİ ANCAK AKŞEMSEDDİN HZ, SULTANIN YANINDA YOK OYSA KUŞATMANIN İLK GÜNÜNDEN FETİH GERÇEKLEŞENE KADAR BİR AN BİLE AYRILMADI SONRA URBAN USTA DEĞİL FATİH SULTAN MEHMET tir TOPUN ÇİZENİ VE NASIL YAPILACAĞINIDA O SÖYLEMİŞTİR DÜŞÜNÜN Kİ ULUBATLI HASAN ŞEHİT OLACAK O ANDA AKLINA SAVAŞ ALANINDAKİ SEVDİĞİ GELECEK HEMDE ÖYLE İNANÇ DEĞERLERİNİN YÜKSEK OLDUĞU BİR ANDA TARİHİMİZİ TAM YANSITAN BİR YAPIT DEĞİL AMA EMEKLERİNE SAYGI DUYUYORUZ SAĞ OLSUNLAR ,,,,

  151. yusuf - 6 sene önce demiş ki:

    çokkk güzel bir filimdi fet edilen yer istanbulll 🙂

  152. Orxan Ahmedov - 6 sene önce demiş ki:

    Tebrikler! Cox gozel. ALLAH turklere sadece kecmisi ile deyil, geleleceyi ile de öyünmeyi nəsib etsin. Yenidən əvvəlki qüdrətinə qovuşsun. Üstəlik keçmişdəki səhvlər olmadan bütün türklər birləşərək buna nail olsun. Dini, dili, milliyeti bir türklər fikirdə də bir olsunlar. Hec bir kafirin vədlərinə aldanmasınlar. Bölünməsinlər.

  153. HASAN KETHÜDAOĞLU - 6 sene önce demiş ki:

    BAŞARILI______________

  154. Tugrul sinandi - 6 sene önce demiş ki:

    Dünyanin bir numarasi olmus emegi gecen herkese tesekür ederim dünyada biz Müslüman Türklerin neler yapacagimizi dost ve düsmana göstermis dost larimiz gurul duyarak izleyen ve de düsmanimiz kahrolarakdan izldigini görmekdegiz bundanda Müslüman Türkler orarak gurul duyuyorum

  155. gogo - 6 sene önce demiş ki:

    filmi beğenmiyen cankuşlaradır sözüm” sen orda 5 dakikalığına sradan bi ib….yi bile canlandıamazken hangi cesaretle burda kalkmşsnız 5-6 eksik montaj (beyinsiz) varyata yapıyorsunuz kimisi ben çok okudum şu sahnede şu yoku kimisi yok ATATÜK dini yok ediyo yok şeriat gittti falan ne güzel işte şeiat gitmiş e ne duruyosun sende si….. ol git kim sana kal diyorki senin gibi soysuza unutmayın akadaşlar TÜRK’ÜN TÜRK’TEN BAŞKA DOSTU YOKTUR CEDDİMİZDE DEDEMİZDE TEK KAHRAMAN TÜRK MİLLETİ NE MUTLU TÜRK’ÜM DİYENE…

  156. REŞAT - 6 sene önce demiş ki:

    bence film biraz vasat abi filmde bikeremi mehter marşı çalmaz bikeremi hücum marşı çalmaz ne bilim doru dürüs bi boğaz bile görünmüyor sanarsınızki yaylada yapılıyor savaş fil güzel ama ben çizgi filminde bile ağlayan biri olarak
    bence daha iyi olkabilirdi çok daha iyi

  157. REŞAT - 6 sene önce demiş ki:

    bence film biraz vasat abi filmde bikeremi mehter marşı çalmaz bikeremi hücum marşı çalmaz ne bilim doru dürüs bi boğaz bile görünmüyor
    daha iyi olabilirdi ben çizgi filiminde bile ağlayan biri olarak normal bir film gibi izledim ayrıca ben aslımı neslimi bilen biriyim can kuş da deyilim sadece derdim ulan sen tarih kitaplarında en önce yer alan bir fethi gerçek leş tir i yorsun madem dünyaya TÜRK,ÜN GÜCÜNÜ G STERİ YORSUN MADEM BEN AĞLA MI YOR SAM ELİN GAVURU NAPSIN

  158. türkan - 6 sene önce demiş ki:

    Ey Türk titryip kendine geldinmi.. beş yıldır Güney Kore dizisi izliyorum..Güney Kore Tarihinin şahane film çekimlerini izledikçe ne olur.. ne olur..muhteşem tarihimizi çeken muhteşem adamlar..yokmu..diye çok üzülüyordum..gerçekten sevindiğimiz film olmuş..devamını dilerz.. nice nice güzel yapıtlar olması dileğiyle..çok sonsuz..teşekkürler..

  159. türkan - 6 sene önce demiş ki:

    Koca Fatih tesbih çiğnemez..Akşemsettin hz. ni yapamamışlar ama neyse..

  160. Türkan - 6 sene önce demiş ki:

    yorumları okudum çok komik olanlar var..Atam Fatih Atam gazi paşam Allah hepsinden tüm Hak ka ve halka hizmet edenlerden razı olsun..hey kendini bilmez anasını babasını atasını bilemeyenler titreyin kendinize gelin..onlar olmasayd olamasaydı bugün bu yorumları yapan sizler yoktunuz..ceddini saygıyla anmayan ve anamayan cedsizdir

  161. Türkan - 6 sene önce demiş ki:

    canım ciğerim kardeşlerim cahilsiniz şeriat Allah hükmüdür..fakat çıkarcılar yanlış uygulayıp dini kullandıkları için Atamız gazi paşa başka rejim kurdu.. yoksa asilikten değil..şeriat kötü değil uygulayanlar kötüleşmşti..tabbi dine inanıyorsanı kabul edersiniz başka…. film tabiki vasat kalmış..ama genede çok çok iyi daha gayret daha duygu ve imanı yaşayarak hissedaerek ve hissettirerek.. pembe dizi kaygısı gözetmmeden..çünkü bu gerçek tarih..daha dikkatli nice yapıtlar yapılması dileğimdir..caydırıcı yıkıcı değil yapıcı eleştiri lmasını diler başarılr dilerim..AYRICA Fetih filmini ilk bu sitede izledik emeği geçenlere teşekkürler..

  162. türkan - 6 sene önce demiş ki:

    birde bir arkadaş yorumunda devşirme falan filan diyor kardeş KAN anneden değil babadan geçer.. Osmanlı ayıklanacak kişiler olmasına rağmen büyük evilyalar ve evlya padişahlarla doludur yabancı dizileri izleyin adamlar cedlerinin resmleri önünde yerlere eğiliyorlar..biz zavallılar daha annemizle babamızla komşumuzla arkadaşımızla aile bireylerimizle konuşamazken sevgi ve saygı ve şefkat ve erdemli davranışlar gösteremezken sümüğünü silemezken…peh..peh..ahkam kesiliyor..yazık O Büyük ceddin biz evlatlarına ..Fatihlerde Yavuz larda şehitlerde Atam Musatafa Kemal de bu halimizi..görüyorlar..yazık

  163. Türkan - 6 sene önce demiş ki:

    çok eksik kataegoride bu film çok iyi biraz vasat kalmış..daha tarihe bağlı yapılabilmesi daha güzel..seyrederken heyecanlanıp titreyerek coşarak izleyebileceğimiz filmler olması dileğiyl..

  164. türkan - 6 sene önce demiş ki:

    ya ben hızımı alamadım..bu son yorumum..film muhteşem başladı..müjde..kılç ..kartal..ama devamında heyecan gitti çok üzüldüm..neyse ne yapalım profosyenel gözle fazla bakmayalım..bunada şükür..işte tarihi aklına bile gelmeyenlere bir hatırlatma nitliğinde…

  165. güler sarı - 6 sene önce demiş ki:

    harika olan üstü bir filim oldu.müslam bir ülke olmakdan birkeredaha gurur duyorum .gecmişimizi bukadar güzel anlatan ve inanclarımıza bukadar sahip cıkmamızı hatırlatan bi filim . .geçmişi unutdurmadıkları için çok tşk .ne mutlu .filime emegi gecen herkeze tşk yüreklerine saglık .başarıların devamını dilerim..

  166. emirhan - 6 sene önce demiş ki:

    harika olan üstü bir film şu anda ayakdaysak ve köle değilsek bunların sayesinde

  167. ali - 6 sene önce demiş ki:

    bi mehter marşı duyupta coşkulanamadık arkadaş 😀 ayrıca bu filmi izledikten sonra diyorumki istanbulu ulabatlı hasat fethetmiş. arkadaş anlamadımki başrol hasanmı yoksa mehmetmi 😀 ama bi film kalitesiyle bakacak olursam gerçekten güzel savaş sahneleri var.

  168. murat - 6 sene önce demiş ki:

    ben filmi hiç begenmedim avrupalılar gibi yapamamışlar sonrada fatih sultan mehmet askerlerine karsı acımasız deildi hareketlerine bakın anlarsınız kendini begenmiş gibi göstermişler filmi dahada güzel yapabilirlerdi tıpkı cesu yürek gibi

  169. hasan bekir - 6 sene önce demiş ki:

    cok guel

  170. yalandunya - 6 sene önce demiş ki:

    o da güzel komutandı ama o güzel komutan selahaddini eyubidir tarihi iyi araştırın kardeşler